Pro veřejnost
Příměstské tábory 2022
Příměstské tábory a dětský klub
"...aneb o děti je postaráno"
1. 7. 2022- 31. 8. 2022
ELEKTRONICKÉ ODHLÁŠENÍ OBĚDŮ
A DOCHÁZKY NA TÁBOR
AKTUALITY:
- Autoevaulace - prosíme vyplňte nám dotazník, jak se dětem na táboře líbilo a co byste případně pro příště chtěli zlepšit.... "dotazník zde"
- Jídelníček - obědy - zde
- ODHLÁŠENÍ OBĚDŮ A DOCHÁZKY NA TÁBOR LZE I ELEKTRONICKY - odhlásit se z tábora nebo odhásit oběd lze elektronicky na odkazu, který je zde uveden výše.
- Tábor lze odhlásit vždy 5 dní dopředu, oběd lze odhlásit do 11 hodin předchozího dne
- KDE BUDE TÁBOR PROBÍHAT: Tábor bude probíhat na začátku v přízemí druhého stupně. Postupně se bude stěhovat. O všem Vás budeme informovat. Děti na tábor přiveďte bočním vchodem ze Železničářské ulice - viz mapka:
Provozní doba tábora bude od 6,00 do 17, 00 hod.
ELEKTRONICKÁ PŘIHLÁŠKA NA LETNÍ TÁBOR ZDE
Tábor je určen pro děti od 1. do 5. třídy, rodičů, kteří:
- jsou zaměstnaní
- podnikají (OSVČ)
- studují
- aktivně si hledají práci (nutné potvrzení od Úřadu práce)
- jsou na mateřské dovolené s platnou pracovní smlouvou
Děti se mohou těšit na širokou nabídku aktivit:
- sportovní aktivity ve venkovních i vnitřních prostorech
- výlety do okolí
- koupání v bazénu
- páteční akademie
- výtvarné činnosti
- soutěže, hry a mnoho dalšího
Počet termínů pro jedno dítě není omezen. Počet míst na příměstských táborech je omezen.
Cena tábora za den je 70 Kč, děti si můžou objednat oběd v hodnotě 75 Kč.
Po dvou týdnech se cena za tábor odpouští a platí se pouze za obědy.
Obědy 75,-Kč/den (lze přihlásit zvlášť). Kvůli rekonstrukci naší školní jídelny, budou obědy zajištěny v Domově mládeže v Havlíčkově ulici č.p. 443 v České Lípě.
NUTNOST SE PŘIHLÁSIT, ODEVZDAT VŠECHNY DOKUMENTY A ZAPLATIT STRAVOVÁNÍ DO DESETI DNŮ PŘED ZAHÁJENÍM TÁBORA.
Dokumenty a přihlášky odevzdávejte na recepci školy - co nejdříve.
Tábora a klubu se mohou zúčastnit děti nejen z naší školy.
Platba za tábor: 350 Kč/týden + obědy 75 Kč/den.
Těšíme se na Vaše děti a budeme rádi, pokud tuto službu Vašim dětem budeme moci nabídnout.
- Pracovní doba recepce na ZŠ Slovanka pro odevzdání dokumentu: každý všední den od 7,00 - 15,30 hod.
- Dokumenty je nutné odevzdávat osobně do kanceláře a počkat na jejich kontrolu a správnost (pokud je odevzdáte jinému pracovníkovi školy nebo je pouze odevzdáte bez kontroly nemusí být místo pro Vaše dítě zarezervováno).
- Tábor a klub se bude konat pouze v případě naplněnosti 5 a více dětí.
- Dokumenty - přihlášku, smlouvu, monitorovací list - je nutné do školy přinést do deseti dnů od začátku tábora nebo klubu
- Potvrzení o zaměstnání, OSVČ.... nesmí být starší 30 dnů - odevzdejte max. týden před začátkem tábora. Pokud dítě nebude mít potvrzení, nesmí se táboru účastnit.
Důležité informace k účasti na táboře:
Ve spodní části je stažení přihláška a všechny potřebné dokumenty.
Všechny dokumenty potřebujeme v originálu, nelze je posílat mailem nebo přinést jen kopii.
- Potvrzení o zaměstnání, studiu, OSVČ musí být pouze měsíc staré a to do začátku tábora. Pokud jste OSVČ nebo máte smlouvu na dobu neurčitou nebo Vám smlouva o prázdninách nekončí – stačí nám jedno potvrzení. (Např.: tábor začíná 15.7. – donesete nám potvrzení od 15.6. dále).
- Pokud jste na Úřadu práce nebo Vám smlouva o prázdninách končí, musíte nám potvrzení přinést několikrát – aby bylo v rozsahu účasti na táboře.
- Přihlášku, monitorovací list a smlouvu nám již přineste (čím dříve, tím lépe). Vše odevzdávejte na recepci školy – u hlavního vchodu, každý všední den od 7,00 do 15,30 hod. Na recepci školy dostanete k vyplnění i přihlášku na stravování s variabil. symbolem pro platbu. Stravování musí být zaplaceno nejpozději do sedmi dnů od začátku docházky.
- Dokumenty prosím po nikom neposílejte, na recepci projdou kontrolou a můžeme ještě dokumenty doplnit.
Co si vzít s sebou na příměstský tábor:
- vhodné oblečení a obuv do každého počasí, baťůžek
- přezuvky
- sportovní oblečení a obuv do tělocvičny
- láhev, příp. hrníček na pití (pitný režim – možnost využít čepování z „pítka“ na chodbě školy)
- dobrou náladu.
Hlavní organizátor tábora: Mgr. Tomáš Policer, email, telefon: zsslovanka@seznam.cz, 774 305676
Telefon do kanceláře školy: 730 573 056 (odhlášky a přihlášky ke stravování, dokumentace tábora)
Pracovní doba každý kanceláře – každý všední den od 7,00 - 15,30 hod..
Těšíme se na děti a jsme rádi, že i tento rok můžeme pro Vás tuto službu zajistit.
S jakýmkoliv dotazem nebo připomínkou pište nebo volejte na výše uvedené kontakty.
S pozdravem Tomáš Policer.
- 0.Smlouva-PT2022 (docx)
- 1.Prihlaska-PT2022 (docx)
- 2.Monitorovaci-list-podporene-osoby-PT2022 (docx)
- 3.-Potvrzeni-o-pracovnepravnim-vztahu (docx)
- 3.-Potvrzeni-o-studiu-ci-ucasti-na-rekvalifikaci (docx)
- 3.-Potvrzeni-o-vedeni-v-evidenci-uradu-prace (docx)
- 3.-Potvrzeni-podnikani-CSSZ (docx)
- 4.Informace-pro-rodice-k-platbe-PT2022 (docx)
- 5.-Rad-PT-107 (docx)
- web-Primestske-letni-tabory-2022 (docx)
- letak2022pt (jpg)